MANIFEST


(VERSIÓ EN CATALÀ)


COMUNICAT I CONVOCATÒRIA DE PALLASSOS SENSE FRONTERES

Un minut de vergonya, un minut de dignitat amb les persones refugiades


Barcelona, 14 de setembre de 2015

Després de 3 setmanes d'iniciar la campanya #1minutdevergonya #1minutdedignitat ja son les següents poblacions les que ho secunden: Barcelona, Sarrià, Gràcia, Manresa, Pont de Vilomara, Sant Esteve de Palautordera, Santa Maria de Palautordera, Moià, Montseny, Castellterçol, Sant Celoni, Granollers, Terrasa, Tarragona, Arenys de Mar, Pineda de Mar, Esplugues de Llobregat, Cornellà de Llobregat...

Seguim assitint horroritzats a les notícies que ens parlen d'infants ofegats i fronterestancades is eguim veient la inoperància dels nostres governs i institucions europees, per lo que seguim reclamant a les nostres institucions que:

Volem que es respectin les Convencions de Ginebra a les que els nostres estats estan adherits, en concret la del 28 de juliol de 1951, ratificada en el protocol sobre l'estatut de refugiats de 1967, i que en aquest cas garanteix la vida, integritat física i la llibertat a les poblacions que fugen de la guerra. Els països Europeus han signat i ratificat aquest compromís, en el qual en l'article 31 diu que no es pot penalitzar cap refugiat per haver entrat de forma irregular si procedeix d'un lloc on la seva vida estava en perill i s'ha presentat a les autoritats.


Pallassos Sense Fronteres té com a prioritat millorar la situació en què es troba la infància refugiada per causa bèl·lica o com a conseqüència de desastres naturals. Els pallassos i pallasses de l'associació sempre hem pensat que l'organització és una eina propietat dels nens i nenes que malauradament pateixen aquesta dolorosa situació.

Desde Pallassos Sense Fronteres convoquem el proper dimecres 16 de setembre a les 20:00h davant dels Ajuntaments per demanar-lis que reclamin a les institucions superiors que es compleixin els acords de Ginebra.
Us animem a tots i totes a manifestar la vostra vergonya.


Agraïm màxima difusió!!


Pallassos sense Fronteres: www.clowns.org


(VERSIÓN EN CASTELLANO)


COMUNICADO Y CONVOCATORIA DE PAYASOS SIN FRONTERAS

Un minuto de vergüenza, un minuto de dignidad
con las personas refugiadas


Barcelona, ​​14 de septiembre de 2015

Después de 3 semanas del inicio de la campaña #1minutodevergüenza #1minutodedignidad ya son las siguientes poblaciones las que lo secundan: Barcelona, ​​Sarrià, Gràcia, Manresa, Pont de Vilomara, Sant Esteve de Palautordera, Santa Maria de Palautordera, Moià, Montseny, Castellterçol, Sant Celoni, Granollers, Terrasa, Tarragona, Arenys de Mar, Pineda de Mar, Esplugues de Llobregat, Cornellà de Llobregat...

Seguimos asistiendo horrorizados a las noticias que nos hablan de niños ahogados y fronteras cerradas y seguimos viendo la inoperancia de nuestros gobiernos e instituciones europeas, por lo que seguimos reclamando a nuestras instituciones que:

Queremos que se respeten las Convenciones de Ginebra a las que nuestros Estados están adheridos, en concreto la del 28 de julio de 1951, ratificada en el protocolo sobre el estatuto de refugiados de 1967, y que en este caso garantiza la vida, integridad física y la libertad a las poblaciones que huyen de la guerra. Los países europeos han firmado y ratificado este compromiso, en el que en el artículo 31 dice que no se puede penalizar ningún refugiado por haber entrado de forma irregular si procede de un lugar donde su vida estaba en peligro y se ha presentado a las autoridades.


Iremos actualizando el listado en el blog: www.1minutdevergonya.blogspot.com 
Por favor confirmad vuestra asistencia y enviadnos imágenes a psf@clowns.org si lo organizáis en su ciudad o en su barrio.

TWITTER: Utilizamos el hastag #1minutodevergüenza por todo aquello que haga referencia a esta campaña.

Payasos Sin Fronteras tiene como prioridad mejorar la situación en que se encuentra la infancia refugiada por causa bélica o como consecuencia de desastres naturales. Los payasos y payasas de la asociación siempre hemos pensado que la organización es una herramienta propiedad de los niños y niñas que desgraciadamente sufren esta dolorosa situación.

Desde Payasos Sin Fronteras convocamos el próximo miércoles 16 de septiembre a las 20:00h frente a los Ayuntamientos para pedirles que reclamen a las instituciones superiores que se cumplan los acuerdos de Ginebra.
Os animamos a todos y todas a manifestar vuestra vergüenza.

¡¡Agradecemos máxima difusión!!

Payasos Sin Fronteras: www.clowns.org 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada